آذربایجان دموکرات فرقه سی

Azərbaycan Demokrat Firqəsi

فرقه دموکرات آذربایجان

سپراتحاد هسته ای ضامن امنیت و ثبات درمنطقه!

کمیته مرکزی حزب کمونیست بلاروس در رابطه با اتخاذ تصمیم مشترک  جمهوری بلاروس، الکساندرلوکاشنکو ورئیس جمهور فدراسیون روسیه ولادیمیر پوتین درباره استقرار سلاح های هسته ای تاکتیکی در خاک روسیه سفید موارد زیر را، اعلام می کند.

ما قاطعانه با سیاست تهاجمی ایالات متحده، ناتو و غرب جمعی که با ایجاد کانون‌ تنش درکره زمین، به ویژه تنش جدید در منطقه اروپای شرقی، برای حفظ تسلط جهانی مخالفیم.

ما از رئیس دولت بلاروس الکساندر گریگوریویچ  لوکاشنکو که  مسیر سیاسی مسالمت آمیز داخلی وخارجی را دنبال می کند حمایت می کنیم.

کمونیست های بلاروس براین باورند که وضعیت اضطراری نظامی – سیاسی، عمدا پیچیده  در اطراف جمهوری بلاروس ایجاد شده است. مرزهای جنوبی سرزمین مادری ما باحمایت فعال ناتو به رژیم نئونازی اوکراین، که توسط غرب تغذیه  می شود، کانونی برای تشدید تنش نظامی درهر لحظه می تواند به یک جنگ جهانی سوم تبدیل شود. کشورهای ائتلاف بدون اجتناب با فرستادن مزدوران وارسال سلاح به اوکراین عمل کرده اند، سیاستمداران غیرمسئول از لزوم انتقال مهمات اورانیوم ضعیف شده به رژیم خونین اوکراین صحبت می کنند.

در مرزغربی ما، لهستان با ده‌ها هزارسرباز و صدها قطعه تجهیزات نظامی متمرکزشده  در حال یک ضربه به یک مشت هم آهنگ هستند، وضعیت ما با این واقعیت پیچیده تشدید می شو. “ستون پنجم”  درکشورما درارتباط خزنده با رهبران فراری لیبرال-بورژوایی (اشوبگران) اوت سال2020(انتخابات ریاست جمهوری) با انتقامجویی از طریق  ویلنیوس، ورشو، آمادگی خود را برای سازماندهی و اقدامات تروریستی در قلمرو بلاروس بکار گرفته اند.

ما بارها به شهروندان بلاروس هشدار داده‌ایم. ایالات متحده برای تغییر نقشه جغرافیای سیاسی،با آماده سازی ماهواره‌ ها برای جنگ جدید جهانی و ابزاراستفاده از سلاح‌های هسته‌ای را با وقاحت اعلام می کنند.

در این راستا، کمونیست های بلاروس از تصمیم رئیس جمهورالکساندر لوکاشنکو، با اهداف حفاظت از حاکمیت و تمامیت ارضی کشور، و برای تضمین امنیت اقتصادی و نظامی حمایت خود را اعلام می دارند.

کمیته مرکزی حزب کمونیست بلاروس  تمام نیروهای ترقیخواه جهان را به اتحاد درمبارزه علیه تهدید نئوفاشیستی برای بشریت فرا می خواند.

همانطوری که وقایع اوکراین نشان داد روسیه با جلوگیری از تبدیل شدن جمهوری بلاروس به میدان آموزش نظامی ناتو از نابودی بلاروس جلوگیری کرد.

ما قاطعانه به ارتش آمریکا و ماهواره‌های آن در نزدیکی مرزهای بلاروس و به گسترش اتحادیه آتلانتیک شمالی (ناتو) به شرق نه می گوئیم، ما نه خود را به تحریم‌های غرب علیه ملت‌های مستقل وکشورهای جهان اعلام می‌ داریم!

ما ازهمه انسان های شریف و با وجدان می خواهیم  برای دستیابی به صلح و پیشرفت اجتماعی متحد هم شوند!

برگرفته از سایت حزب کمونیست بلاروس

م . چابکی :  9 فروردین 1402 برابر با 2023.03.29

http://www.comparty.by/news/yadernyy-shchit-soyuznogo-gosudarstva-garant-bezopasnosti-i-stabilnosti-v-regione

Facebook
Telegram
Twitter
Email