header photo

ادامه مشاجرات اعضاء

ادامه مشاجرات اعضاء

 در شورای شهر تبریز

پس از چهار هفته چلسات غیر علنی شورای شهر تبریزصبح روز، یکشنبه، بیست و دوم اسفند به خبرنگاران و رسانه های گروهی اجازه دادند تا  در یک صد و دهمین جلسه شورای شهر تبریز حضور یابند.

در حالی که گمان می رفت طی چهار هفته گذشته، اعضای شورای شهر تبریز توانسته باشند اختلافات بین خود را حل و فصل کرده باشند و به همین دلیل جلسه را علنی برگزار می کنند اما باز هم خبرنگاران شاهد حواشی و بحث‌های متفرقه اعضای این شورا شدند و از جمله حواشی جلسه، تذکرات دبیری خطاب به اعتراض اسوتچی بود که مکرر می‌گفت؛ اعتراض تان را در صحن علنی مطرح نکنید خودمان بعدا حل می کنیم، سی‌دی جلسه های غیرمستمع را در اختیار اعضا قرار نمی دهیم.

و دیگر، اعتراض‌های کنایه‌ای، علی شیاری از دیگر اعضای این شورا بود که در خطاب به دبیری می‌گفت؛ دوتخلف درجلسه هفته پیش شورای حل اختلاف مطرح شده است که یکی برهم زدن جلسات بنده و آقای اسوتچی بوده، و دیگری و تخلف شما در پروژه هشت بهشت چهار راه لاله بوده است، اینجا هم عدم تحویل سی‌دی‌های خواسته شده چندان قانونی به نظر نمی‌رسد.

حسن اسوتچی؛ دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید و اصرار بر تحویل CD همه جلسه‌های شورا، خواستار رفع تحریم از تحویل سی‌دی‌های جلسه‌های شورا شد و گفت: پیرو نامه مورخه ۹۵/۱۲/۷ که به امضای ۱۶ نفر از همکاران جناب عالی رسیده است، به احترام ۱۵ نفر از آنان، «دستور بفرمایید مسوول دفتر ریاست، خواسته به حق اینجانبان را اجابت نمایند». چرا که ایشان متاسفانه به فرموده شما از تحویل سی‌دی‌ها خودداری می‌کنند.

گفتنی است بعد از دقایقی چند، این تنش با پاسخ و خطاب دبیری به اسوتچی که می‌گفت؛  CDجلسات غیرعلنی را با این رفتارها نخواهیم داد، و وساطت بعضی از اعضای شورا پایان گرفت و آرامشی کوتاه بر جلسه حاکم شد.

 

Go Back

Comment